Zavarovalnica Triglav je v zadnjih letih aktivna na področju približevanja zavarovalništva ljudem. Kako to počnete?
Ugotavljamo, da se (še vedno) mnogokrat premalo zavedamo pomembnosti finančnega načrtovanja in vodenja družinskega proračuna, nadalje pa tudi poznavanja samega smisla zavarovalništva in primerne zavarovalne zaščite. Zavarovalnica Triglav kot odgovorno podjetje zato z raznolikimi kanali, temami, zgodbami, partnerstvi in projekti aktivno prispeva k boljšemu poznavanju zavarovalnih produktov in pomena pravilne izbire zavarovalnih storitev. Zdi se nam ključno, da vsak posameznik ve, kaj neka storitev pomeni in prinaša za njegovo življenjsko situacijo oziroma katero svojo življenjsko potrebo s to storitvijo zadovoljuje.
Omenili ste raznolikost vašega komuniciranja. Kako usklajujete in prepletate vse te aktivnosti?
Naša naloga je, da zgodbe pripravimo tako, da so razumljive in privlačne za (potencialne) zavarovance. Različne aktivnosti z raznolikimi komunikacijskimi orodji in kanali prilagajamo različnim ciljnim skupinam, pri čemer stremimo k ustvarjanju vsebin z dodano vrednostjo, podobno kot to delajo medijske hiše. Pri tem pa si želimo tudi čim večje mere interakcije. To pomeni, da ne govorimo o (zavarovalniških) produktih, temveč se trudimo z vsebino oblikovati izkušnje. V zavarovalništvu to pomeni, da skozi koristne in uporabne vsebine na portalu Vse bo v redu pomagamo z odgovori na vprašanja ljudi iz njihovega vsakdanjega življenja. Aktivnosti povezujemo v celovit komunikacijski splet – od klasičnih do naprednejših pristopov, ki so nam v pomoč pri doseganju zastavljenih ciljev in ocenjevanju učinkov komuniciranja. Vsebinski marketing je integriran del naše poslovne in komunikacijske strategije.
Vaše podjetje ima ločena oddelka za marketing in za korporativno komuniciranje. Kako sodelujeta med seboj?
Služba za korporativno komuniciranje in služba za marketing sta po vsebini in projektih med seboj tesno prepleteni. Ko na primer načrtujemo vsebine za portal Vse bo v redu, izhajamo tudi iz trženjskokomunikacijskih kampanj, ki vključujejo tudi aktivnosti s področja odnosov z javnostmi, digitalnega komuniciranja in družbene odgovornosti. Na rednih tedenskih sestankih skupaj načrtujemo posamezne projekte, ne nazadnje pa so si tudi pisarne, v katerih ustvarjamo, zelo blizu. Ključno se mi zdi, da je podjetje sposobno povezovati poslovne funkcije med seboj tako, da v bistvu ni pomembno, kaj in kje kdo dela, ampak da se povezujemo s ciljem doseganja najboljše izkušnje. Strank ne zanima, kako je Triglav organiziran. Zato sta medfunkcijsko sodelovanje in povezovanje izredno pomembna, da zagotavljamo odlično izkušnjo za stranke.
Ne smemo pa pozabiti niti na interno komuniciranje, pri katerem ste izjemno aktivni. Se strinjate, da se pri komuniciranju z zaposlenimi vse začne?
Verjamem, da je urejeno in učinkovito komuniciranje pomembno za prijetno in uspešno delovno klimo ter posledično za individualno delovno uspešnost in poslovno uspešnost zavarovalnice. Glede na rezultate nam gre očitno tudi v komunikacijskem smislu dobro, a vedno je lahko še bolje (smeh). Poslanstvo internega komuniciranja v najčistejšem idealu je pravzaprav eno samo – doseči, da vsak v podjetju osmisli svoje delo, da ve, zakaj je pomembno, in da dojame, kako z njim prav on prispeva k skupnemu uspehu. Zato internemu komuniciranju posvečamo veliko pozornosti, pri čemer stremimo k temu, da sodelavcem ne povemo zgolj tistega, kar moramo vedeti, temveč tudi vse, da bomo razumeli. Naš cilj je s komunikacijo prispevati k uresničevanju skupnih poslovnih ciljev družbe, spodbujati sodelovanje med zaposlenimi, graditi pripadnost družbi, aktivno vključiti sodelavce v spremembe in jim omogočiti sodelovanje pri uveljavljanju strateških načrtov.
Da so za vami pestra in plodna leta, kažejo tudi številne nagrade, ki ste jih prejeli. Kaj vam pomenijo nagrade na tekmovanjih, kot je tudi POMP?
Pridružujem se tistim, ki običajno odgovorijo, da jim nagrade pomenijo potrditev za dosedanje delo in spodbudo za naprej. Seveda smo veseli vsakega priznanja, saj stroka očitno ceni naše delo. Zame največja nagrada pa je, ko me sodelavka ustavi na hodniku in reče, da je z veseljem prebrala moj uvodnik revije, ko sodelavec sporoči, da je bila delavnica v okviru internega programa Triglav.smo odlična, ali če je zaposlenemu vsebina na internem spletnem portalu pomagala, da zdaj dela bolje.
Zakaj pa se odločate za sodelovanju na tovrstnih tekmovanjih?
Po naravi rad zmagujem, zato odgovor verjetno že poznate (smeh). Sicer pa menim, da v zavarovalnici pripravljamo, razvijamo in oblikujemo odlične projekte, kot take pa jih želimo deliti tudi z drugimi. So pa takšna tekmovanja vedno tudi priložnost, da se za trenutek ustavimo, pogledamo nazaj in ugotovimo, kaj smo naredili dobro in kaj lahko še bolje.
Kaj menite, da je glavni prispevek, ki ga sodelujočim prinašajo tekmovanja?
Tovrstna tekmovanja omogočajo primerjavo z drugimi in pa, kar je zelo pomembno, povratno informacijo o tem, kaj si naredil dobro in kaj bi lahko v prihodnje še izboljšal. Biti del elite dosežkov na področju vsebinskega marketinga je enkraten izziv, ki nam služi kot kompas na poti pripovedovanja privlačnih in pomembnih zgodb. POMP je po mojih izkušnjah eno redkih tekmovanj, ki prijavitelju posredujejo mnenje strokovne komisije.
Kakšen nasvet bi za konec dali vsem, ki o prijavi na tekmovanje še razmišljajo?
Zberite pogum in vsebine, ki ste jih skuhali, spekli in ocvrli, ponudite na pladnju in strokovni žiriji za pod zob. Prepričajte z zgodbo, ki ste jo oblikovali. Morda bo prav vaša najbolj teknila.