Deli:

     

NAJPREJ PAMET, NATO LEPOTA!

Slavimir Stojanović, grafični oblikovalec in partner beograjske agencije Design Studio, je prejemnik več kot 200 mednarodnih nagrad s področja vizualnih komunikacij, oblikovanja in oglaševanja. Že dvakrat je bil član žirije za nagrade POMP. V pogovoru z njim smo med drugim poizvedeli tudi, kakšno je njegovo mnenje o tekmovanjih, kot so POMPI in kaj je kot član žirije iskal med prijavljenimi deli.

Tekmovanja prinašajo osebne in poslovne koristi 

Koristi, ki jih tekmovanja prinašajo prijaviteljem, lahko razdelimo na osebne in poslovne. Z osebnega vidika nas tekmovanja spodbujajo, da se pomerimo tako s konkurenco kot tudi sami s sabo. Na poslovnem področju pa tovrstne nagrade vedno pomenijo potrditev sposobnosti in strokovnosti ustvarjalcev projektov in prinašajo potrebno samozavest, ki se prenaša na vse nadaljnje projekte in v končni fazi vpliva tudi na naročnika. 

Nagrade POMP je treba jemati resno!

Raznolika strokovna žirija in organizatorji, ki so vodilni strokovnjaki na področju vsebinskega marketinga, so po Stojanovićevem mnenju glavne prednosti nagrad POMP. »Vseskozi je čutiti energijo in trud, ki ga organizatorji vlagajo v razvoj vsebinskega marketinga,« še dodaja. Tekmovanje za nagrade POMP dosega dva ključna cilja: pritegne pozornost trga ter z nagradami opozarja na pomen in uporabo vsebinskega marketinga v slovenskem prostoru, po drugi strani pa postavlja standarde, saj letvico strokovnosti in kakovosti dela vsako leto postavi še nekoliko višje.

Strah naročnikov se odraža v povprečnih kreativnih rešitvah 

Kot na vsakem tržišču lahko tudi v Sloveniji govorimo o velikih naporih tako naročnikov kot agencij, ki se odražajo v projektih vrhunske kakovosti. Na žalost so takšni projekti, kjer je jasno videti in čutiti sinergijo med agencijo in naročnikom, po mnenju Stojanovića redki. Tržišče je namreč po njegovem mnenju postalo neizprosno, naročniki pa si le redko upajo poizkusiti nove stvari. Razlog se pogosto skriva v njihovem strahu, odraža pa v številnih povprečnih kreativnih rešitvah, ki poskušajo nemogoče.

Oblikovalce je potrebno v projekt vključiti od samega začetka

»Kot vedno, kadar ocenjujem dela kot član žirije, sem najbolj pozoren na smiselno povezavo med namenom določenega dela in njegovo estetsko podobo.« Ko je oblikovalec v projekt vključen od samega začetka in ne le kot nekdo, ki po navodilih izpelje vizualno plat projekta, je smiselna povezava veliko verjetnejša. »Na tekmovanju POMP sem videl mnogo izrazito kakovostnih rešitev. Nestrpno čakam, da vidim, kako so kreativni direktorji letos opravili svoje delo pri povezovanju članov ekipe z vsebino projekta in potrebami naročnika.«

Vizualno privlačna rešitev ni vedno tudi prava rešitev

Za konec nam je Stojanović zaupal še nasvet za vse prijavitelje: »Če je neka odločitev vizualno privlačna, še ne pomeni, da je tudi pametna. Najprej je poskrbete, da zadostite namenu in ciljem projekta, nato pa seveda tudi za vizualno privlačnost.« Boste ravno vi uspeli združiti oboje? 

Deli:

     

O nagradah

Ob zaključku letošnjega 9. POMP Foruma, 27. septembra 2018, bodo že šestič podeljene letne nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga v Sloveniji, imenovane POMP. Pobudnik projekta je agencija PM.

POMPI, vključno z glavno nagrado VELIKI POMP za projekt vsebinskega marketinga leta, so vsako leto podeljeni dosežkom, ki niso le inovativni in kreativni, temveč tudi učinkoviti, ki torej dosegajo ali celo presegajo vaše dolgoročne komunikacijske, marketinške in poslovne cilje.

Posamezna prijava znaša 130 EUR (+ DDV). Prijava velja po plačilu prijavnine. 

Zmagovalci v posamezni kategoriji bodo prejeli:

  • kipec POMP,
  • pravico do uporabe značke z napisom POMP 2018 – najboljši »kategorija«,
  • pisno mnenje članov žirije o prijavljenem delu,
  • prestiž in slavo.

Prijavite projekt, skozi katerega odsevajo vaše zgodbe in rezultati – uvrstite se v eno ali več kategorij v tekmovalnem programu!

Naj bo nagrada za vsebinski marketing POMP vaša! Bodite vi zgled drugim! Ker si zaslužite!






 

KATEGORIJE

Za nagrade se lahko potegujete posamezniki, podjetja, javne ustanove in druge organizacije ter agencije, ki projekte vsebinskega marketinga izvajate za svoje naročnike.

Svoja dela prijavite v 11 kategorij (001-011), 2 nagradi (posebna in glavna nagrada) pa bo skrbno izbrana žirija določila sama.

Člani žirije bodo v vseh kategorijah ocenjevali:

  • kako vsebina dopolnjuje oz. izboljšuje ponudbo blagovne znamke
  • kako relevantna je za ciljno skupino, kateri je namenjena
  • še posebno pa, kako učinkovito se jo uporablja kot del vaše dolgoročne komunikacijske in marketinške strategije.

Torej ne gre le za ocenjevanje inovativnosti oz. kreativnosti, temveč tudi umeščenosti prijavljenega dela v celostno komunikacijsko/poslovno/marketinško strategijo in njene učinkovitosti.

FINALISTI ZA NAGRADE POMP 2018

 

001: POMP 2018 – NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ

 

  • Skriti Escape Room, Agencija 101 za UNICEF Slovenija
  • Spletno mesto Cockta, Droga Kolinska
  • Unikatne interaktivne otroške pravljice za spodbujanje razvoja otrok, Agencija 101 za Drogo Kolinsko

 

 

002: POMP 2018 – NAJBOLJŠI VIDEO

 

  • Gasilci iz avta rešili Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav
  • Jezeršek 360° - Srčne zgodbe odgovornosti, AV Studio za Jezeršek gostinstvo
  • Menjava pralnega stroja: staro za novo!, Gorenje

 

 

003: POMP 2018 – NAJBOLJŠA TISKANA PUBLIKACIJA

 

  • OnAir Magazin, Mediodrom za Adrio Airways
  • Pazi nase, Triglav, Zdravstvena zavarovalnica
  • Simply Clever, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA

 

 

004: POMP 2018 – NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH MEDIJIH

 

  • City Park Ljubljana na Instagramu, Sonce.net za Citypark Ljubljana
  • Komuniciranje Ljubljanskih mlekarn na družbenih omrežjih, Ljubljanske mlekarne
  • Komunikacija nove Cockte na Instagramu, Droga Kolinska

 

 

005: POMP 2018 – NAJBOLJŠI MEDIJ(I) JAVNEGA SEKTORJA, ZDRUŽENJ IN NEPROFITNIH ORGANIZACIJ

 

  • Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica
  • Druga stran upanja, Javni zavod Kinodvor
  • Najstrašnejša žival je ... miš!, ARNES

 

 

006: POMP 2018 – NAJBOLJŠA VSEBINSKA KAMPANJA

 

  • Ambasador nezdravega življenja, Agencija 101 za Drogo Kolinsko
  • Gasilci iz avta rešili Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav
  • Unikatne interaktivne otroške pravljice za spodbujanje razvoja otrok, Agencija 101 za Drogo Kolinsko

 

 

008: POMP 2018 – NAJBOLJŠE INTERNO KOMUNICIRANJE

 

  • Kontakt, Ljubljanske mlekarne
  • Krepitev timskega duha skozi video vsebine, Zavarovalnica Triglav
  • Štacunar, Lidl Slovenija

 

 

009: POMP 2018 – NAJBOLJŠI VPLIVNOSTNI MARKETING

 

  • Ambasador nezdravega življenja , Agencija 101 za Drogo Kolinsko

 

 

010: POMP 2018 – NAJBOLJŠA NASLOVNICA (tiskanega ali digitalnega medija)

 

  • Life Simplified, Summer 2018, Gorenje
  • Obzornik Innternational, junij 2018, Zavarovalnica Triglav
  • Preprosto, pomlad/poletje 2018, Lidl Slovenija

 

 

011: POMP 2018 – NAJBOLJŠI DIZAJN

 

  • Pazi nase, Triglav, Zdravstvena zavarovalnica
  • Preprosto, Lidl Slovenija
  • Simply Clever, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA

 

ŽIRIJA BO PODELILA TUDI NASLEDNJI POSEBNI NAGRADI

 

Glavna nagrada: VELIKI POMP 2018 – projekt vsebinskega marketinga leta

 

POMP 2018 – Nagrada za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga