Deli:

     

Verjamemo, da imamo kaj pokazati

Tina Cipot je vodja službe za korporativno komuniciranje v podjetju Lidl Slovenija, ki je na lanskem tekmovanju za nagrade POMP poleg nagrade za najboljše komuniciranje na družbenih omrežjih in nagrade na najboljšo tiskano revijo, prejelo tudi glavno nagrado – veliki POMP. Zaupala nam je, kako se komuniciranja lotevajo v njihovem podjetju.

V zadnjih treh letih ste v Lidlu Slovenija močno okrepili komuniciranje s kupci. Kako ste se tega lotili in zakaj?

Zagotovo ni šlo za eno tistih odločitev, ko se zjutraj zbudiš in si rečeš, da boš nekaj začel delati drugače. Odločitev je kar nekaj časa zorela v naših glavah in čakala na pravi trenutek. Združili smo moči in se začeli intenzivno povezovati med oddelki. Vse projekte ustvarjamo na način, da med seboj povezujemo različna področja. Močna simbioza se je razvila predvsem med oddelkom marketinga in našo službo za korporativno komuniciranje, ne smemo pa pozabiti niti na kadrovski oddelek, s katerim izredno veliko sodelujemo, pa tudi službo za pomoč kupcem, nabavo in prodajo. Priznam, včasih gre za zanimiv izziv. A razumljivo je, da imamo kdaj drugačne poglede, izhajamo z različnih področij in pričakovanj, a se zavedamo, da morajo biti naša strategija in cilji usklajeni.

Vaš uspeh torej temelji na tesnem sodelovanju. Mislite, da je stroga ločitev komunikacijskih aktivnosti med oddelki tista, ki podjetja zavira?

Vsekakor. Pa ne le komunikacijskih. Povezovanje je nujno nasploh. Zavedati se moramo, da sedimo v istem čolnu in da moramo gledati v isto smer. Ko namreč vsi poznamo smer, je treba najti le še skupni ritem. To seveda ni vedno enostavno. Podjetja morajo v prvi vrsti sesti za mizo in pregledati krovno strategijo podjetja, nato pa vse aktivnosti posameznih oddelkov. Verjamem, da bodo takrat mnogi ugotovili, da so njihova prizadevanja precej podobna in da se njihovo delo marsikdaj podvaja. Nato pa so potrebna usklajevanja, ko lahko težava nastopi ob nezavedanju, da nobeno področje ni najpomembnejše. Vsa področja lahko le skupaj tvorijo celovito zgodbo na trgu in med zaposlenimi, kar je še pomembnejše.

Komuniciranje z zaposlenimi je torej sestavni del zgodbe. Kakšno vlogo ima pri vas?

Precejšnjo. Zavedamo se, da so zaposleni naši prvi ambasadorji, njihovo zadovoljstvo pa ključ do uspeha podjetja. Naša prizadevanja na tem področju so velika – tako v okviru internega komuniciranja kot tudi kadrovskih projektov. Zaobjeti 1300 zaposlenih in jih peljati v isto smer z isto vizijo je precejšen izziv. Raziskave zadovoljstva zaposlenih v našem podjetju, ki jih delamo redno, kažejo, da so zaposleni zelo zadovoljni, obenem pa so željni informacij. Tako že tretje leto zapored izdajamo interno glasilo Štacunar. V 11 številkah na leto skrbimo, da so zaposleni obveščeni o pomembnih informacijah, povezanih s podjetjem, prav tako pa omogočamo njihovo medsebojno izmenjavo novic in fotografij iz njihovega delovnega okolja. Znotraj uprave je vzpostavljen tudi intranet, ki ga v prihodnjem letu selimo še v trgovine in skladišče. Potem pa so tukaj še razni dogodki – recimo piknik zaposlenih, za katerega smo se odločili in za en dan zaprli naše trgovine ter ga v celoti namenili našemu povezovanju in druženju.

Da je za vami pestro in plodno leto, kažejo tudi številne nagrade, ki ste jih prejeli. Kaj vam nagrade na tekmovanjih, kot je POMP, pomenijo?

Meni osebno nagrada pomeni nekakšno sidro. Sem namreč precej kritičen človek, ki si po vsakem projektu zastavlja vprašanja o tem, kaj bi lahko naredili boljše. Včasih se kar težko ustavim. Nagrada pa je tisti dokaz, ob katerem lahko za trenutek zadihaš in pohvališ samega sebe. Potem pa greš naprej.

Kaj pa je glavni doprinos tovrstnih nagrad?

Nagrada je lahko izredna pohvala za ekipo in njeno delo, prav tako pa dokaz, da smo se ob morebitnih dilemah na poti odločili pravilno. Njen doprinos pa je zagotovo tudi ponos, ki ga imamo v Sloveniji pogosto veliko premalo. Seveda je skromnost lepa čednost, a moramo se zavedati svoje vrednosti in biti ponosni na svoje dosežke.

Torej lahko rečemo, da ste v Lidlu Slovenija ponosni na svoje projekte?

Seveda. S svojimi projekti in dobrimi praksami se prijavljamo predvsem zato, ker verjamemo, da imamo nekaj pokazati. Tekmovanje je tudi dobra možnost, da se primerjamo z drugimi in se od njih tudi nekaj naučimo.

Kaj bi za konec svetovali vsem, ki o prijavah na tekmovanje za POMP nagrade še razmišljajo?

Drznite si. Izgubiti ne morete prav ničesar, pridobite pa lahko ogromno. Prijavo spišite tako, da jo bo razumel tudi nekdo, ki o samem projektu pred tem ni vedel prav veliko. Tako boste vedeli, ali prijava res pove tisto, kar želite. Predvsem pa prijave nikoli ne izpolnjujte samo zaradi prijave same, ampak zato ker verjamete, da imate nekaj pokazati.

Deli:

     

O nagradah

Ob zaključku letošnjega 9. POMP Foruma, 27. septembra 2018, bodo že šestič podeljene letne nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga v Sloveniji, imenovane POMP. Pobudnik projekta je agencija PM.

POMPI, vključno z glavno nagrado VELIKI POMP za projekt vsebinskega marketinga leta, so vsako leto podeljeni dosežkom, ki niso le inovativni in kreativni, temveč tudi učinkoviti, ki torej dosegajo ali celo presegajo vaše dolgoročne komunikacijske, marketinške in poslovne cilje.

Posamezna prijava znaša 130 EUR (+ DDV). Prijava velja po plačilu prijavnine. 

Zmagovalci v posamezni kategoriji bodo prejeli:

  • kipec POMP,
  • pravico do uporabe značke z napisom POMP 2018 – najboljši »kategorija«,
  • pisno mnenje članov žirije o prijavljenem delu,
  • prestiž in slavo.

Prijavite projekt, skozi katerega odsevajo vaše zgodbe in rezultati – uvrstite se v eno ali več kategorij v tekmovalnem programu!

Naj bo nagrada za vsebinski marketing POMP vaša! Bodite vi zgled drugim! Ker si zaslužite!






 

KATEGORIJE

Za nagrade se lahko potegujete posamezniki, podjetja, javne ustanove in druge organizacije ter agencije, ki projekte vsebinskega marketinga izvajate za svoje naročnike.

Svoja dela prijavite v 11 kategorij (001-011), 2 nagradi (posebna in glavna nagrada) pa bo skrbno izbrana žirija določila sama.

Člani žirije bodo v vseh kategorijah ocenjevali:

  • kako vsebina dopolnjuje oz. izboljšuje ponudbo blagovne znamke
  • kako relevantna je za ciljno skupino, kateri je namenjena
  • še posebno pa, kako učinkovito se jo uporablja kot del vaše dolgoročne komunikacijske in marketinške strategije.

Torej ne gre le za ocenjevanje inovativnosti oz. kreativnosti, temveč tudi umeščenosti prijavljenega dela v celostno komunikacijsko/poslovno/marketinško strategijo in njene učinkovitosti.

PRIJAVE LAHKO ODDATE ZA NASLEDNJIH 11 KATEGORIJ

(število prijav na organizacijo NI omejeno)

 

001: POMP 2018 – NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ

Žirija ocenjuje odličnost vsebinske in oblikovne zasnove digitalnega medija, njegovo inovativnost in relevantnost vsebine za uporabnike, hkrati pa tudi vsebinsko in oblikovno doslednost, kakovost besedil, fotografij, ilustracij in videoposnetkov ter ujemanje digitalnega medija s strateško usmeritvijo organizacije. Žirija bo še posebej pozorna na učinkovitost digitalnega medija, tj. ali dosega oziroma presega zastavljene komunikacijske/marketinške/poslovne cilje organizacije in ali pomeni dodano vrednost za uporabnike.

V to kategorijo lahko prijavite naslednje digitalne medije: spletno mesto, blog, digitalno revijo, aplikacijo, poglobljeni digitalni članek idr., ki so bili izdelani in objavljeni oz. so izhajali v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

002: POMP 2018 – NAJBOLJŠI VIDEO

Žirija ocenjuje odličnost vsebine in kakovost videoposnetka glede na potrebe in tip ciljne skupine, inovativnost videa in relevantnost vsebine za uporabnike, ujemanje s strateško usmeritvijo organizacije ter tudi to, ali upošteva značilnosti medija nasploh. Člani žirije bodo še posebno pozorni na učinkovitost videa, tj. ali dosega oziroma presega zastavljene komunikacijske/marketinške/poslovne cilje organizacije in ali pomeni dodano vrednost za uporabnike.

V to kategorijo lahko prijavite videe oz. serije video posnetkov kakršnekoli dolžine, namenjene eksterni in/ali interni javnosti, objavljene v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

003: POMP 2018 – NAJBOLJŠA TISKANA PUBLIKACIJA

Žirija ocenjuje odličnost vsebinske in oblikovne zasnove publikacije, inovativnost publikacije in relevantnost vsebine za bralce, hkrati pa tudi vsebinsko in oblikovno doslednost, kakovost besedil, fotografij in ilustracij, usklajenost s podobo in sporočili blagovne znamke, še posebno pa učinkovitost publikacije.

V to kategorijo lahko prijavite tiskano revijo, časopis, knjigo, brošuro, katalog ipd. namenjen eksterni in/ali interni javnosti. Prijavljena tiskana korporativna publikacija je lahko izšla enkrat ali gre za publikacijo z redno frekvenco izhajanja (večkrat na leto).

Prijavite lahko le medije, ki so izšli v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

004: POMP 2018 – NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH MEDIJIH

Žirija ocenjuje raven dvosmerne komunikacije na družbenih medijih, koliko so sledilci računov oziroma oboževalci poslovnih strani vključeni v pripravo vsebine, oblikovanje skupnosti sledilcev oziroma oboževalcev, inovativnost objav, relevantnost vsebine za ciljno skupino, prilagoditev priprave vsebine značilnostim posameznega družbenega medija in njeno doslednost, predvsem pa učinkovitost celostnega projekta komuniciranja organizacije na družbenih medijih.

V to kategorijo lahko prijavite račun oz. profil organizacije na enem ali več družbenih medijih, kot so Twitter, Facebook, Pinterest, LinkedIn, Snapchat, YouTube, Vimeo idr.

Iz prijave mora biti razvidno, da je objavljanje in interakcija na prijavljenih družbenih medijih potekala v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

005: POMP 2018 – NAJBOLJŠI MEDIJ(I) JAVNEGA SEKTORJA, ZDRUŽENJ IN NEPROFITNIH ORGANIZACIJ

Žirija ocenjuje, kako prijavljeni medij ali skupek različnih medijev učinkovito, inovativno in kreativno uporablja(jo) vsebino za komuniciranje s ciljnimi skupinami. Žirija bo pozorna na relevantnost in kakovost vsebine, vizualno podobo medija(ev) ter njegovo (njihovo) usklajenost s podobo in sporočili organizacije, še posebno pa na učinkovitost medija(ev).

V to kategorijo lahko prijavite katerikoli medij oz. komunikacijski izdelek ali skupek več teh, namenjenih eksterni in/ali interni javnosti, objavljenih v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

006: POMP 2018 – NAJBOLJŠA VSEBINSKA KAMPANJA

Žirija ocenjuje odličnost vsebine in kakovost kampanje glede na potrebe in tip ciljne skupine, inovativnost kampanje in relevantnost vsebine za uporabnike in ujemanje s strateško usmeritvijo organizacije. Člani žirije bodo še posebej pozorni na učinkovitost kampanje in ali pomeni dodano vrednost tako za uporabnike kot tudi za celostno strategijo vsebinskega marketinga v organizaciji.

Prijavite lahko le kampanje, ki so bile izvedene v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

007: POMP 2018 – NAJBOLJŠE NATIVNO OGLAŠEVANJE

Žirija ocenjuje odličnost vsebine in kakovost nativnih oglasov glede na vrsto medija, usklajenost oglasa z gostujočim medijem, potrebe in tip ciljne skupine ter relevantnost vsebine za bralce oz. uporabnike. Člani žirije bodo še posebej pozorni na učinkovitost projekta nativnega oglaševanja.

V to kategorijo lahko prijavite skupek nativnih oglasov ali individualne nativne oglase, objavljene v kateremkoli slovenskem mediju, tiskanem, digitalnem, na radiu ali televiziji.

Prijavite lahko le projekte, ki so bili izvedeni v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

008: POMP 2018 – NAJBOLJŠE INTERNO KOMUNICIRANJE

Žirija ocenjuje, kako prijavljeni medij ali skupek različnih medijev internega komuniciranja učinkovito, inovativno in kreativno uporablja(jo) vsebino za komuniciranje z zaposlenimi in/ali med njimi ter za graditev skupnosti znotraj organizacije. Žirija bo pozorna na relevantnost in kakovost vsebine, vizualno podobo medija ter njegovo usklajenost s podobo in sporočili organizacije, še posebno pa na učinkovitost medija.

V to kategorijo lahko prijavite naslednje medije, namenjene interni javnosti vaše organizacije (lahko tudi več različnih skupaj kot enoten projekt internega komuniciranja): tiskano interno revijo/časopis, digitalno interno revijo, tiskani ali digitalni interni novičnik, intranet, interni blog, aplikacijo ...

Prijavite lahko le medije, ki so izšli v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

009: POMP 2018 – NAJBOLJŠI VPLIVNOSTNI MARKETING

Žirija ocenjuje celostno sodelovanje med vplivnežem (ki je lahko znana osebnost, športnik/športnica, blogar/ka ali kakšna druga prepoznavna oseba na domači sceni) in organizacijo ter komunikacijsko/poslovno smiselnost takega sodelovanja. Pri tem bodo še posebej pozorni, kako je izvajanje programa vplivalo na zastavljene poslovne/komunikacijske cilje in splošno percepcijo blagovne znamke. Ocenjevali bodo kakovost besedil in vizualnega materiala ter ujemanje influencer programa s strategijo vsebinskega marketinga ocenjevane organizacije.

V to kategorijo lahko prijavite projetke v različnih oblikah (digitalni mediji, družbeni mediji, TV-oglasi itd.).

Prijavite lahko le projekte, ki so se izvajali v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

010: POMP 2018 – NAJBOLJŠA NASLOVNICA (tiskanega ali digitalnega medija)

Posebna mednarodna žirija ocenjuje odličnost oblikovne zasnove naslovnice, kakovost in kreativnost uporabljene fotografije ali ilustracije, njeno usklajenost s celotnim medijem in naravo blagovne znamke ter privlačnost za ciljno skupino. Med vsemi prijavljenimi iščemo naslovnico, ki je res nekaj posebnega.

Za to kategorijo lahko prijavite naslovnico tiskanega ali digitalnega medija korporativne publikacije (tiskane, digitalne revije, interne revije, letnega poročila, brošure, kataloga, spletnega mesta, brošure ipd.).

Prijavite lahko le naslovnice, ki so izšle v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

011: POMP 2018 – NAJBOLJŠI DIZAJN

Posebna mednarodna žirija ocenjuje inovativnost, kreativnost in kakovost oblikovnih rešitev posameznih prijav. Pri tem bo pozorna tudi na usklajenost oblikovnih rešitev z blagovno znamko ter privlačnost in ustreznost za ciljne skupine in namen medija.

V to kategorijo lahko prijavite oblikovne zasnove, rešitve kateregakoli tiskanega ali digitalnega medija, tudi grafično podobo posameznega članka v nekem mediju, namenjenega interni in/ali eksterni javnosti.

Prijavljeno delo je izšlo v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 

ŽIRIJA BO PODELILA TUDI NASLEDNJI POSEBNI NAGRADI

 

Glavna nagrada: VELIKI POMP 2018 – projekt vsebinskega marketinga leta

Veliki POMP je nagrada za najvišjo raven inovativnosti, učinkovitosti in strateškega razmišljanja na področju vsebinskega marketinga. Glavna nagrada je podeljena enemu izmed nagrajencev POMP 2018, ki še posebej izstopa. Odločitev temelji na učinkovitosti, usklajenosti z blagovno znamko, kreativnosti, strateški viziji in izvirnosti projekta.

Prijav za to kategorijo ni mogoče oddati.

 
 

POMP 2018 – Nagrada za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga

Žirija bo podelila posebno nagrado POMP za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga, bodisi za dizajn bodisi za urednikovanje bodisi za interaktivnost itd.; nagrada se lahko podeli organizaciji ali posamezniku.

Žirija ima pravico podeliti več kot eno nagrado za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga.
Prijav za to kategorijo ni mogoče oddati. OPOMBA: Žirija ima pravico, da v posamezni kategoriji nagrade ne podeli.