Deli:

     

VSEBINSKI MARKETING KOT VZDRŽLJIVOSTNI ŠPORT

Katja Krasko Štebljaj je vodja korporativnega komuniciranja v družbi ELES, sistemskem operaterju prenosnega elektroenergetskega omrežja. Kariero je začela kot novinarka in urednica več slovenskih medijev, kasneje pa je svojo strokovno pot razvijala v odnosih z javnostmi – kot svetovalka v oglaševalskih agencijah ter podjetjih na področju informacijske tehnologije, okolja in farmacije. Danes kot predavateljica na Londonski šoli za odnose z javnostmi vzgaja nove generacije komunikatorjev. Njeno srce pa - predano športu - najbolj bije za komuniciranje v športu.

Pester nabor znanj in izkušenj je Katjo Krasko Štebljaj lani postavil tudi na čelo žirije za nagrade POMP. Z njo smo se pogovarjali o prvem srečanju in izkušnjah z vsebinskim marketingom ter za konec tudi o tekmovanju za nagrade POMP.

Nezavedno prvo srečanje z vsebinskim marketingom

Prvi koraki Katje Krasko Štebljaj v svet vsebinskega marketinga so bili, kot sama pravi, nezavedni in instinktivni. Ob pričetku njenega dela v družbi ELES se je soočila z izzivom vzpostavitve korporativnega, kriznega in internega komuniciranja družbe ter komuniciranja z lokalnimi skupnostmi. Ob prihodu v ELES so jo iz komunikacijskih orodij pozdravljali ljudje s čeladami, lopatami, povsod je bilo videti le daljnovode. In najpomembneje, nikjer nobene vsebine. Umik od tega, ki je bil več kot potreben, jo je zanesel na pot vsebinskega marketinga.

Začeti je treba postopoma, korak za korakom

Uvajanje vsebinskega marketinga v družbi ELES se je začelo postopoma. Za prvi korak so si zadali definiranje ciljnih javnosti in namenov. Raziskali so njihove potrebe, njihov pogled na ELES in glede na te poiskali privlačne in zanje relevantne vsebine. A rezultati so bili vse prej kot pričakovani. »Zgroženo smo ugotovili, da ljudje sploh ne razumejo naše dejavnosti in kompleksnega elektroenergetskega sistema. Ugotovili smo, da imamo kljub silno resnemu in odgovornemu delu, na prvi pogled nezanimivi elektroenergetiki, neštete zanimive vsebine in vrsto javnosti, ki smo jih poprej pozabili nagovarjati,« pojasnjuje. Korak za korakom so z vse večjim timom pričeli graditi sistem produkcije, obdelave in distribucije privlačne vsebine.

Ključno je dobro razumevanje na vseh ravneh organizacije

Uvajanje novih marketinških pristopov ni bilo lahko. Še zlasti, ko se pred tem izzivom znajde družboslovka, ki dela s skoraj  500 naravoslovci. A kot pravi Katja Krasko Štebljaj: »Če bi se karavana kamel ustavljala zaradi vsakega pasjega laježa, kar dobro vedo beduini v puščavi, ne bi prišli nikamor.« Ključno je dobro zasidrati razumevanje vsebinskega marketinga tako pri vodstvu kot tudi na vseh ravneh organizacije. »Vsebinski marketing je namreč s solo igro obsojen na nerazumevanje in s tem na propad,« še dodaja.

Potrebno je soočanje z ovirami

Vsebinski marketing je projekt na dolgi rok, zato se Katja pošali, da mora biti praktik vsebinskega marketinga vzdržljivostni športnik. To obrazloži skozi sebi ljub šport – kajakaštvo na divjih vodah: »Na začetku vedno nastopi faza šoka, v smislu, koliko je še za postoriti in ali je sploh vredno začeti. A ko se soočiš na divji vodi z »oviro«, je najslabše, da te paralizira strah pred nečim novim, velikim. Takrat je najbolj nespametno, če ne narediš ničesar – dvigneš veslo in čakaš, kaj se bo zgodilo, medtem ko tvoji prijatelji, v vsebinskem marketingu so to vaši tekmeci, že veslajo mimo. Najboljša odločitev je torej narediti nekaj, karkoli že – zaveslati levo ali desno, da se poskušaš izogniti oviri, ker te bodo zaveslaji, najsi bodo tudi napačni, zagotovo nekam pripeljali. Enako velja za vsebinski marketing. Nekje je treba začeti, ugrizniti v jabolko, zaveslati v vode vsebinskega marketinga.«

Kaj odloča o POMP zmagovalcih

Doprinos sodelovanja v tekmovanju za nagrade POMP Katja Krasko Štebljaj vidi predvsem v povratni informaciji, ki je še posebej koristna za tiste prijavitelje, ki so se v vode vsebinskega marketing šele podali. Bolj izkušenim »veslačem« pa je sodelovanje ali celo nagrada zagotovo potrditev, da so na pravi poti. In kaj odloča o zmagovalcih? »Učinkovitost in izvirnost. Seveda pa ne gre brez pravega kompasa – strateškega pristopa načrtovanja vsebin, doslednosti, sinhronega dihanja z blagovno znamko ter inovativnega pristopa. Prav vse našteto vas kot raketa izstreli iz povprečja nerelevantne in nekakovostne vsebine,« še dodaja.

Deli:

     

O nagradah

Ob zaključku letošnjega 9. POMP Foruma, 27. septembra 2018, bodo že šestič podeljene letne nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga v Sloveniji, imenovane POMP. Pobudnik projekta je agencija PM.

POMPI, vključno z glavno nagrado VELIKI POMP za projekt vsebinskega marketinga leta, so vsako leto podeljeni dosežkom, ki niso le inovativni in kreativni, temveč tudi učinkoviti, ki torej dosegajo ali celo presegajo vaše dolgoročne komunikacijske, marketinške in poslovne cilje.

Posamezna prijava znaša 130 EUR (+ DDV). Prijava velja po plačilu prijavnine. 

Zmagovalci v posamezni kategoriji bodo prejeli:

  • kipec POMP,
  • pravico do uporabe značke z napisom POMP 2018 – najboljši »kategorija«,
  • pisno mnenje članov žirije o prijavljenem delu,
  • prestiž in slavo.

Prijavite projekt, skozi katerega odsevajo vaše zgodbe in rezultati – uvrstite se v eno ali več kategorij v tekmovalnem programu!

Naj bo nagrada za vsebinski marketing POMP vaša! Bodite vi zgled drugim! Ker si zaslužite!






 

KATEGORIJE

Za nagrade se lahko potegujete posamezniki, podjetja, javne ustanove in druge organizacije ter agencije, ki projekte vsebinskega marketinga izvajate za svoje naročnike.

Svoja dela prijavite v 11 kategorij (001-011), 2 nagradi (posebna in glavna nagrada) pa bo skrbno izbrana žirija določila sama.

Člani žirije bodo v vseh kategorijah ocenjevali:

  • kako vsebina dopolnjuje oz. izboljšuje ponudbo blagovne znamke
  • kako relevantna je za ciljno skupino, kateri je namenjena
  • še posebno pa, kako učinkovito se jo uporablja kot del vaše dolgoročne komunikacijske in marketinške strategije.

Torej ne gre le za ocenjevanje inovativnosti oz. kreativnosti, temveč tudi umeščenosti prijavljenega dela v celostno komunikacijsko/poslovno/marketinško strategijo in njene učinkovitosti.

FINALISTI ZA NAGRADE POMP 2018

 

001: POMP 2018 – NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ

 

  • Skriti Escape Room, Agencija 101 za UNICEF Slovenija
  • Spletno mesto Cockta, Droga Kolinska
  • Unikatne interaktivne otroške pravljice za spodbujanje razvoja otrok, Agencija 101 za Drogo Kolinsko

 

 

002: POMP 2018 – NAJBOLJŠI VIDEO

 

  • Gasilci iz avta rešili Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav
  • Jezeršek 360° - Srčne zgodbe odgovornosti, AV Studio za Jezeršek gostinstvo
  • Menjava pralnega stroja: staro za novo!, Gorenje

 

 

003: POMP 2018 – NAJBOLJŠA TISKANA PUBLIKACIJA

 

  • OnAir Magazin, Mediodrom za Adrio Airways
  • Pazi nase, Triglav, Zdravstvena zavarovalnica
  • Simply Clever, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA

 

 

004: POMP 2018 – NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH MEDIJIH

 

  • City Park Ljubljana na Instagramu, Sonce.net za Citypark Ljubljana
  • Komuniciranje Ljubljanskih mlekarn na družbenih omrežjih, Ljubljanske mlekarne
  • Komunikacija nove Cockte na Instagramu, Droga Kolinska

 

 

005: POMP 2018 – NAJBOLJŠI MEDIJ(I) JAVNEGA SEKTORJA, ZDRUŽENJ IN NEPROFITNIH ORGANIZACIJ

 

  • Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica
  • Druga stran upanja, Javni zavod Kinodvor
  • Najstrašnejša žival je ... miš!, ARNES

 

 

006: POMP 2018 – NAJBOLJŠA VSEBINSKA KAMPANJA

 

  • Ambasador nezdravega življenja, Agencija 101 za Drogo Kolinsko
  • Gasilci iz avta rešili Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav
  • Unikatne interaktivne otroške pravljice za spodbujanje razvoja otrok, Agencija 101 za Drogo Kolinsko

 

 

008: POMP 2018 – NAJBOLJŠE INTERNO KOMUNICIRANJE

 

  • Kontakt, Ljubljanske mlekarne
  • Krepitev timskega duha skozi video vsebine, Zavarovalnica Triglav
  • Štacunar, Lidl Slovenija

 

 

009: POMP 2018 – NAJBOLJŠI VPLIVNOSTNI MARKETING

 

  • Ambasador nezdravega življenja , Agencija 101 za Drogo Kolinsko

 

 

010: POMP 2018 – NAJBOLJŠA NASLOVNICA (tiskanega ali digitalnega medija)

 

  • Life Simplified, Summer 2018, Gorenje
  • Obzornik Innternational, junij 2018, Zavarovalnica Triglav
  • Preprosto, pomlad/poletje 2018, Lidl Slovenija

 

 

011: POMP 2018 – NAJBOLJŠI DIZAJN

 

  • Pazi nase, Triglav, Zdravstvena zavarovalnica
  • Preprosto, Lidl Slovenija
  • Simply Clever, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA

 

ŽIRIJA BO PODELILA TUDI NASLEDNJI POSEBNI NAGRADI

 

Glavna nagrada: VELIKI POMP 2018 – projekt vsebinskega marketinga leta

 

POMP 2018 – Nagrada za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga