Pravilnik ocenjevanja prijavljenih del
5. LETNE NAGRADE POMP

  1. Žirija nagrad POMP 2017 je sestavljena iz 12 članov, od tega so 3 člani priznani tuji dizajnerji, ki (samo oni) ocenjujejo kategoriji 012-najboljša naslovnica in 013-najboljša oblikovna rešitev na področju vsebinskega marketinga.
  2. Vsi člani žirije in predsednica enakopravno glasujejo in sodelujejo pri ocenjevanju prijavljenih del. Vsak član žirije se odloča samostojno in suvereno, na podlagi svojega strokovnega znanja, ugleda in avtoritete. Prav tako ima pravico do ugovorov in vprašanj ter obveznost pojasnjevanja ocen, ko se dela ocenjujejo za podeljevanje glavnih nagrad oz. ko to zahteva predsednica žirije.
  3. Delo žirije načrtuje in spremlja predstavnik organizacijskega odbora nagrad POMP. V času dela žirije je odgovoren za dosledno upoštevanje tega Pravilnika.
  4. Kriteriji za ocenjevanje so podani že v samem razpisu za prijavo del za nagrade POMP. Predsednica žirije v skladu s tem Pravilnikom usklajuje delo vseh članov žirije, skrbi za dolžnost vsakega od članov, da pove in zagovarja svoja stališča; poroča o delu žirije in predstavlja žirijo in delo žirije navzven; odgovarja za strokovno in etično ocenjevanje del.

    Predsednica žirije ima pri ocenjevanju del zlati oz. odločilni glas. Zlati glas uporabi le v primeru, ko je rezultat glasovanja članov žirije neodločen. Če predsednica žirije nima pravice glasovanja v posamezni tekmovalni kategoriji, ima zlati glas najstarejši član žirije.
  5. Žirija pregleda in oceni vsa dela, ki so prijavljena za nagrade POMP. Žirija pri svojem delu upošteva informacije prijavitelja v zvezi z deli iz prijavnega obrazca. Posebna 3-članska žirija nagrado VELIKI POMP skupaj podeli le enemu izmed nagrajencev ene od 12 tekmovalnih kategorij (razen kategorije 001).
  6. V prvem krogu glasovanja žirija izbere dela, ki se uvrstijo v ožji izbor, do največ 5 del na kategorijo. Vsa dela, ki se uvrstijo v ožji izbor, dobijo diplomo.

    V drugem krogu glasovanja žirija najboljšim delom v posameznih tekmovalnih kategorijah oziroma skupinah dodeli nagrado POMP. Žirija ima pravico poleg nagrade POMP v posamezni kategoriji podeliti tudi največ eno posebno pohvalo.

    Žirija ima pravico, da v posamezni kategoriji ne podeli nagrade POMP ali oz. in posebne pohvale, če soglasno presodi, da dela v posamezni kategoriji ne ustrezajo standardom nagrade.
  7. Član žirije se izloči pri ocenjevanju del, pri katerih je osebno vpleten ali gre za dela iz njegove agencije oz. podjetja.
  8. Prvi krog ocenjevanja poteka na spletu, v posebnem programu. Drugi in tretji krog ocenjevanja (VELIKI POMP) potekata v živo, sodelujejo vsi člani žirije (razen kot je določeno v členu 7).
  9. Vsi vmesni rezultati ocenjevanja del, vmesne ocene posameznih članov žirije in vsebina diskusij članov žirije so tajni. Vsi člani žirije, predstavnik organizacijskega odbora za nagrade POMP so zavezani molčečnosti. Pri spletnem ocenjevanju v prvem krogu člani žirije vpisujejo svoja lastna mnenja o posameznem prijavljenem delu. Ta mnenja bodo po koncu tekmovanja dobili vsi prijavitelji, posamezno mnenje bo za te potrebe anonimno (ne bodo vedeli, kateri član žirije je zapisal katero mnenje).
  10. Odločitve žirije so dokončne.
  11. Kotizacija za posamezno prijavo znaša 130 EUR (+ DDV).
  12. Zmagovalci v posamezni kategoriji bodo prejeli:
     
    • kipec POMP,
    • pravico do uporabe značke z napisom POMP 2017 - najboljši »kategorija«,
    • zbrana osebna pisna mnenja vseh članov žirije o prijavljenem delu.

Ljubljana, 31. marec 2017
PM, poslovni mediji, Dunajska 9, 1000 Ljubljana, © www.p-m.si

O nagradah

Ob zaključku letošnjega 9. POMP Foruma, 27. septembra 2018, bodo že šestič podeljene letne nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga v Sloveniji, imenovane POMP. Pobudnik projekta je agencija PM.

POMPI, vključno z glavno nagrado VELIKI POMP za projekt vsebinskega marketinga leta, so vsako leto podeljeni dosežkom, ki niso le inovativni in kreativni, temveč tudi učinkoviti, ki torej dosegajo ali celo presegajo vaše dolgoročne komunikacijske, marketinške in poslovne cilje.

Posamezna prijava znaša 130 EUR (+ DDV). Prijava velja po plačilu prijavnine. 

Zmagovalci v posamezni kategoriji bodo prejeli:

  • kipec POMP,
  • pravico do uporabe značke z napisom POMP 2018 – najboljši »kategorija«,
  • pisno mnenje članov žirije o prijavljenem delu,
  • prestiž in slavo.

Prijavite projekt, skozi katerega odsevajo vaše zgodbe in rezultati – uvrstite se v eno ali več kategorij v tekmovalnem programu!

Naj bo nagrada za vsebinski marketing POMP vaša! Bodite vi zgled drugim! Ker si zaslužite!






 

KATEGORIJE

Za nagrade se lahko potegujete posamezniki, podjetja, javne ustanove in druge organizacije ter agencije, ki projekte vsebinskega marketinga izvajate za svoje naročnike.

Svoja dela prijavite v 11 kategorij (001-011), 2 nagradi (posebna in glavna nagrada) pa bo skrbno izbrana žirija določila sama.

Člani žirije bodo v vseh kategorijah ocenjevali:

  • kako vsebina dopolnjuje oz. izboljšuje ponudbo blagovne znamke
  • kako relevantna je za ciljno skupino, kateri je namenjena
  • še posebno pa, kako učinkovito se jo uporablja kot del vaše dolgoročne komunikacijske in marketinške strategije.

Torej ne gre le za ocenjevanje inovativnosti oz. kreativnosti, temveč tudi umeščenosti prijavljenega dela v celostno komunikacijsko/poslovno/marketinško strategijo in njene učinkovitosti.

ZMAGOVALCI ZA NAGRADE POMP 2018

 

001: POMP 2018 – NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ

 

  • Skriti Escape Room, Agencija 101 za UNICEF Slovenija

 

 

002: POMP 2018 – NAJBOLJŠI VIDEO

 

  • Gasilci iz avta rešili Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav

 

 

003: POMP 2018 – NAJBOLJŠA TISKANA PUBLIKACIJA

 

  • Simply Clever, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA

 

 

004: POMP 2018 – NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH MEDIJIH

 

  • Komunikacija nove Cockte na Instagramu, Droga Kolinska

 

 

005: POMP 2018 – NAJBOLJŠI MEDIJ(I) JAVNEGA SEKTORJA, ZDRUŽENJ IN NEPROFITNIH ORGANIZACIJ

 

  • Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica

 

 

006: POMP 2018 – NAJBOLJŠA VSEBINSKA KAMPANJA

 

  • Gasilci iz avta rešili Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav

 

 

008: POMP 2018 – NAJBOLJŠE INTERNO KOMUNICIRANJE

 

  • Štacunar, Lidl Slovenija

 

 

009: POMP 2018 – NAJBOLJŠI VPLIVNOSTNI MARKETING

 

  • Detox Mg, Agencija 101 za Droga Kolinska

 

 

010: POMP 2018 – NAJBOLJŠA NASLOVNICA (tiskanega ali digitalnega medija)

 

  • Preprosto, pomlad/poletje 2018, Lidl Slovenija

 

 

011: POMP 2018 – NAJBOLJŠI DIZAJN

 

  • Preprosto, Lidl Slovenija

 

ŽIRIJA JE PODELILA TUDI NASLEDNJI POSEBNI NAGRADI

 

Glavna nagrada: VELIKI POMP 2018 – projekt vsebinskega marketinga leta

 

  • Skriti Escape Room, Agencija 101 za UNICEF Slovenija

 

 

POMP 2018 – Nagrada za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga

 

  • Štacunar, Lidl Slovenija